![](https://www.hellinon.net/NeesSelides/NEOTERES/SpiliaKentavrou.files/image002.jpg)
Ισως όλες οι αποδείξεις των Αργοναυτικών και του Τρωϊκού Πολέμου να βρίσκονται στην Σηπιάδα του Πηλίου και στην Σπηλιά του Χείρωνα . Η Σηπιάδα αποδεδειγμένα βρίσκεται στο Χόρτο και την Μηλίνα , χωριά του Πηλίου , όπου ευρίσκετο η Μυστηριώδης πόλις Σπάλαθρα ,πλησίον της άλλης Μυστηριώδους πόλεως της Ιωλκού . Στα Σπάλαθρα της Σηπιάδος ευρίσκετο και η Σπηλιά του Χείρωνα . Μύθος ; Μια επίσκεψη στην περιοχή θα σας πείσει .
Ας πάμε στα δεδομένα και στα Αργοναυτικά σε μετάφραση του Χασάπη . Να δούμε τι λέει .
Σκαναρισμένη η σελίδα για τα επίμαχα σημεία .
Στους στίχους από 362-390 διαβάζουμε οτι η Αργώ σταμάτησε στην Σηπιάδα για να δει ο Πηλέας τον υιό του που έκανε με την Θεά Θέτιδα , τον Αχιλλέα . Εκεί ο Αχιλλέας μαθήτευε στον Κένταυρο Χείρωνα .
Στους στίχους 391-417 διαβάζουμε οτι ο Πηλέας θέλει να δει την πρόοδο του υιού του Αχιλλέα . Εκεί ο δάσκαλος Χείρων μόλις είδε τους Αργοναύτες καταχάρηκε και τους έκανε το πλουσιοπάραχο τραπέζι .
Στους στίχους 445-472 διαβάζουμε αφού ο Πηλέας φίλησε τον υιό του Αχιλλέα άφησαν το Πήλιο , την Σηπιάδα και το ακρωτήριο Τισαία και εφάνη στον ορίζοντα η Σκιάθος και ολίγον το μνήμα του Δόλοπος .
Επίσης πρέπει να αναφέρουμε και τον μύθο όπως αναφέρει δυστυχώς ο ξένος ειδικός στην Ελληνική Μυθολογία , Κερένυι στους Γάμους του Πηλέα με την Θεά Θέτιδα παρευρέθησαν άπαντες οι Θεοί του Ολύμπου περιλαμβανομένου του Παππού Ουρανού πλην βέβαια του Πατέρα Κρόνου .
Στους Γάμους αυτούς ως γνωστόν δεν παρευρέθηκε η θεά Έρις που έστειλε βέβαια το χρυσό Μήλο , από τον κήπο των Εσπερίδων με την εντολή να δοθεί στην ''καλλίστη'' στην Ωραιότερη δηλαδή . Στην έχοντα καλόν ιστόν . Για τους μυημένους ''καλλιστώ'' ήταν η μεγάλη Άρκτος και η έχων καλή επαφή με τον αόρατο κόσμο ... Διαφορετικά στην πεντάμορφη , την έχοντα τον πέμπτο βαθμό μύησης , τον κατέχοντα τον αιθέρα ...
Εκεί ως γνωστόν έγινε πανικός για να μην πούμε άλλη λέξη ... και ποιός έδωσε το μήλο στην Ωραιότερη βέβαια γυναίκα ; Ο Πάρις της Τροίας . Και σε ποιά το έδωσε ; Στην Αφροδίτη ... Ποιά ήταν η Αφροδίτη ; . Η Αφροδίτη ήταν στο Δωδεκάθεο αλλά ήταν πιό παλιά . Δεν ήταν σόϊ που λέμε σήμερα . Έχει και αυτό την σημασία του ...
Που έγινε ο Γάμος του Πηλέα με την Θέτιδα ; Μα φυσικά στην Σηπιάδα . Που γεννήθηκε ο Αχιλλέας ; Μα φυσικά στην Σηπιάδα . Που μεγάλωσε και ανατράφηκε ο Αχιλλέας στην Σηπιάδα . Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια αντίρρηση σε αυτό το γεγονός. Ο Πηλέας πήγε λοιπόν να δεί το νήπιο Αχιλλέα , την πρόοδό του δίπλα στον Κένταυρο Χείρωνα . Άνακτας στην Ιωλκό την συγκεκριμένη περιόδο, δηλαδή κατά τον απόπλου της Αργούς ήταν ο Πελίας . Και λέμε άνακτας και όχι βασιλιάς και έχει και αυτό την σημασία του . Γιατί όμως τέτοια τιμή για τον Γάμο αυτό από τους Θεούς ; Η ερώτηση είναι βασανιστική αλλά έχει και αυτή την εξήγησή της ... Ο Πηλέας λοιπόν ήταν βασιλιάς της Φθίας και είχε καλές σχέσεις με την Ιωλκό . Πήγαινε για κυνήγι με τον Πελία ... Αρχηγός βέβαια της αποστολής ήταν ο Ιάσονας . Αυτόν εκλέξανε για αρχηγό τα μέλη της αποστολής . Δεν εκλέξανε τον Πηλέα . Ο Ιάσονας ήταν υιός του Αίσονα , αδελφού του Πελία . Ο Αίσονας ήταν ο μεγαλύτερος υιός του Κρηθέα και της Τυρούς άρα και νόμιμος διάδοχος του θρόνου της Ιωλκού . Με κάποιο μη νόμιμο σίγουρα τρόπο ο Πελίας του υφάρπαξε την εξουσία . Την ανέκτησε λοιπόν την εξουσία . Άνακτας λοιπόν ... Ο Δίδυμος αδελφός του Πελία , Νηλέας πήρε τα μάτια του και έφυγε . Έφυγε και πήγε στην Νότια σημερινή Πελοπόνησο και ίδρυσε την Πύλο . Πατέρας του Νέστορα ο Νηλέας που έλαβε μέρος στον Τρωικό Πόλεμο. Ο Νηλέας είναι ιδρυτής της μεγαλύτερης Δυναστείας-Φρατρίας που θα κυριαρχήσει στην Ελλάδα. Οι φρατρία Νηλείδες θα μετακομίσουν στην Αθήνα και στην ουσία θα την διακυβερνήσουν μέχρι σήμερα ...
Πύλος λοιπόν , με υ - ύψιλον - για τους παρατηρητικούς και Πηλέας - με η- ήττα πάλι για τους παρατηρητικούς . Και φυσικά Πήλιο . Αλλά εδώ σημαίνει Πύλη για τον ήλιο . Ποιόν ήλιο ; Μα φυσικά τον Σείριο ...
Δεν είχε βάση τον λαό , λοιπόν ο Πελίας . Ο Ιάσονας ήταν όπως είπαμε υιός του Αίσονα , του νόμιμου διαδόχου του πατέρα Κρηθέα . Άρα και ο Ιάσονας ήταν ο νόμιμος διάδοχος της Ιωλκού . Δεν έγινε ποτέ βασιλιάς της Ιωλκού , αν και το προσπάθησε με νόμιμο και παράνομο τρόπο ... Το τέλος του ήταν εντελώς άδοξο . Έπεσε ένα ιστίο στο κεφάλι του και σκοτώθηκε . Πάλι ιστίο ...
Στο ταξίδι της Αργούς σφυρηλατήθηκε όμως η φιλία του Ιάσονα με τον Πηλέα . Στην επιστροφή της Αργούς από το μεγάλο πράγματι ταξίδι ο Ιάσονας βοήθησε και ο Πηλέας ανέκτησε την εξουσία της Ιωλκού από τον Πελία . Προηγουμένως η Μήδεια , η γυναίκα μάγισσα που έφερε από την μακρινή Κολχίδα ο Ιάσονας κατάφερε και θόλωσε τις Πελιάδες κόρες , που σκότωσαν τον πατέρα τους Πελία . Ο Ιάσονας πήγε να επωφεληθεί της κατάστασης αλλά τον πρόλαβε ο Άκαστος υιός του Πελία . Απογοητευμένος ο Ιάσονας στο τέλος βοηθά τον φίλο του πλέον Πηλέα , βασιλιά της Φθίας να ανακτήσει την εξουσία στην Ιωλκό .
Η Σηπιάδα για να μην ξεφεύγουμε είναι στο εσωτερικό του σημερινού Παγασητικού Κόλπου . Δηλαδή στο Δυτικό Πήλιο και όχι στο Ανατολικό όπως θέλουν να πιστεύουν πολλοί ιστορικοί ...
Που θέλουν να την τοποθετούν από το σημερινό Πουρί , μέχρι τον Κατηγιώργη , στον κολπίσκο του σημερινού Λυρή . Όλοι κάνουν λάθος , ακόμη και ο ειδικός Κερένυι που δεν ξέρω αν είχε έλθει ποτέ στην περιοχή ... Ο ειδικός Κερένυι λέγει ότι Θέτις μεταμορφωνόταν στον Κάλαμο .
Μα ο Κάλαμος είναι στην περιοχή που υποδεικνύουμε εμείς.
Ακόμη όμως και καταλυτικό σημείο είναι από τα Αργοναυτικά και την λεπτομερή περιγραφή στους στίχους 445 - 472
Αφού κατέβηκαν στην ακτή και εισήλθον όλοι στο πλοίο ... και απέπλευσαν από το Πήλιο ... Απεκρίβησαν έπειτα το ακρωτήριον Τισαία και η Σηπιάς ακτή , εφάνη δε η Σκιάθος και ανεφαίνετο σιγα-σιγά το μνήμα του Δόλοπος .
Αρα από τα Αργοναυτικά είναι σαφές που ευρίσκεται η Σηπιάδα ακτή ... Εκεί που βρίσκεται σήμερα η σπηλιά του Χείρωνα . Γιατί πήγαν στην Σπηλιά του Χείρωνα . Δεν ήταν μόνον ότι εκεί έγινε ο γάμος του Πηλέα με την Θέτιδα , συνέλαβε και εγεννήθη ο Αχιλλέας αλλά και ότι ο Ιάσονας ήθελε να τιμήσει τον Σωτήρα του Χείρωνα , που τον γιάτρεψε από το δηλητήριο που τον πότισε ο Πελίας . Που πέθανε και τον ανέστησε ο Χείρωνας . Μία ιστορία που αντέγραψε ο Σέξπηρ στον Ρωμαίο και Ιουλιέτα . Το Πήλιο , αναφέρεται συχνά από τον Σέξπηρ ξεκάρφωτα χωρίς να υπάρχει λόγος . (Άμλετ) . Γιατί άραγε ;
Άλλος μεγάλος μαθητής του Χείρωνα που θήτευσε κοντά του ήταν ο Ασκληπιός . Που οι θεοί τον τιμώρησαν γιατί ανέστηνε τους ανθρώπους . Δηλαδή δεν γιάτρευε απλώς τους ανθρώπους αλλά τους επανέφερε στην ζωή . Αυτό ήταν και η ύβρις του ...
Γενικά από τα πρώτα συμπεράσματα των Αργοναυτικών είναι ότι Αργοναυτικά και Τρωικός Πόλεμος είναι γεγονότα σύγχρονα της εποχής . Ο Πηλέας λαμβάνει μέρος στην Αργοναυτική εκστρατεία ως υπαρχηγός και ο υιός του Αχιλλέας λαμβάνει μέρος στον Τρωικό Πόλεμο ως υπαρχηγός επίσης . Περίεργες συμπτώσεις .
Η Θεά Θέτις ήρθε στην Σηπιάδα υπανδρεύθη την Πηλέα , συνευρέθη με τον Πηλέα , γέννησε τον Αχιλλέα και μετά εξαφανίσθη . Εμεινε δηλαδή στην περιοχή για ένα χρόνο μόνο ... Τι θεά ήταν η Θέτις ; Το έχουμε αναλύσει εκτενώς . Ήταν αυτή που οδηγούσε και είχε τα κλειδιά για τον Σείριο ...
Γιατί πήρε για άνδρα τον Πηλέα ; Η μοναδική θεά που πήρε άνδρα Θνητό . Στον γάμο τους παρευρέθηκαν οι Θεοί άπαντες , ζητούσαν την εύνοιά της ... Ακόμη και ο Κερένυι δεν έχει απάντηση για αυτό . Ούτε και εμείς έχουμε απάντηση . Υπήρχε κάποιος μυστικός λόγος ...
Η μυθολογία λέγει ότι η Θέτις έχει το βασίλειό της στα βάθη της θάλασσας μεταξύ Σαμοθράκης και Λήμνου . Γιατί όμως εκεί ; Δηλαδή πριν τα στενά του Ελλήσποντου ...
Σηπιάς λοιπόν ακόμη και σήμερα λέγεται η περιοχή , στην φωτογραφία . Το Σ λοιπόν ως γνωστόν συμβολίζει τον Σείριο . Κατά την απόλυτη και προσωπική μου άποψη Σηπιάς είναι ένας ήπιος δρόμος που οδηγεί στον Σείριο . Γιατί διαφορετικά ο δρόμος για τον Σείριο και τα Ηλύσσια πεδία είναι πολύ δύσβατος . Θέλει ειδικό μέσον δηλαδή για να ξεφύγεις από την Γήινη βαρύτητα. Όλα έγιναν λοιπόν την περίοδο εκείνη . Αργοναυτική και Τρωικός πόλεμος . Όλα δείχνουν ένα δρόμο διαφυγής για τον Σείριο . Μετά τον Τρωικό πόλεμο οι Θεοί δεν ξανα ακούστηκαν και δεν συμμετείχαν πλέον στα ανθρώπινα . Γιατί απλώς δεν ήταν πλέον ΕΔΩ , για να υποστηρίζουν , και να βοηθούν την άλφα ή την βήτα κατάσταση ...στα προβλήματα των ανθρώπων . Έφυγαν για πάντα ...
Ο Αχιλλέας το είπε ή μάλλον το αποκάλυψε στην Βρησιίδα κατά την διάρκεια του Τρωικού Πολέμου . Οι Θεοί ζηλεύουν το ανθρώπινο γένος , για την δόνηση που εισπράττουν καθότι δεν γνωρίζουν πότε θα πεθάνουν και πως η κάθε στιγμή για αυτούς μπορεί να είναι και η τελευταία ..,
Είναι κάτι ασύλληπτο ακόμη και για τους Θεούς ...
Αφού κατέβηκαν στην ακτή και εισήλθον όλοι στο πλοίο ... και απέπλευσαν από το Πήλιο ... Απεκρίβησαν έπειτα το ακρωτήριον Τισαία και η Σηπιάς ακτή , εφάνη δε η Σκιάθος και ανεφαίνετο σιγα-σιγά το μνήμα του Δόλοπος .
Αρα από τα Αργοναυτικά είναι σαφές που ευρίσκεται η Σηπιάδα ακτή ... Εκεί που βρίσκεται σήμερα η σπηλιά του Χείρωνα . Γιατί πήγαν στην Σπηλιά του Χείρωνα . Δεν ήταν μόνον ότι εκεί έγινε ο γάμος του Πηλέα με την Θέτιδα , συνέλαβε και εγεννήθη ο Αχιλλέας αλλά και ότι ο Ιάσονας ήθελε να τιμήσει τον Σωτήρα του Χείρωνα , που τον γιάτρεψε από το δηλητήριο που τον πότισε ο Πελίας . Που πέθανε και τον ανέστησε ο Χείρωνας . Μία ιστορία που αντέγραψε ο Σέξπηρ στον Ρωμαίο και Ιουλιέτα . Το Πήλιο , αναφέρεται συχνά από τον Σέξπηρ ξεκάρφωτα χωρίς να υπάρχει λόγος . (Άμλετ) . Γιατί άραγε ;
Άλλος μεγάλος μαθητής του Χείρωνα που θήτευσε κοντά του ήταν ο Ασκληπιός . Που οι θεοί τον τιμώρησαν γιατί ανέστηνε τους ανθρώπους . Δηλαδή δεν γιάτρευε απλώς τους ανθρώπους αλλά τους επανέφερε στην ζωή . Αυτό ήταν και η ύβρις του ...
Γενικά από τα πρώτα συμπεράσματα των Αργοναυτικών είναι ότι Αργοναυτικά και Τρωικός Πόλεμος είναι γεγονότα σύγχρονα της εποχής . Ο Πηλέας λαμβάνει μέρος στην Αργοναυτική εκστρατεία ως υπαρχηγός και ο υιός του Αχιλλέας λαμβάνει μέρος στον Τρωικό Πόλεμο ως υπαρχηγός επίσης . Περίεργες συμπτώσεις .
Η Θεά Θέτις ήρθε στην Σηπιάδα υπανδρεύθη την Πηλέα , συνευρέθη με τον Πηλέα , γέννησε τον Αχιλλέα και μετά εξαφανίσθη . Εμεινε δηλαδή στην περιοχή για ένα χρόνο μόνο ... Τι θεά ήταν η Θέτις ; Το έχουμε αναλύσει εκτενώς . Ήταν αυτή που οδηγούσε και είχε τα κλειδιά για τον Σείριο ...
Γιατί πήρε για άνδρα τον Πηλέα ; Η μοναδική θεά που πήρε άνδρα Θνητό . Στον γάμο τους παρευρέθηκαν οι Θεοί άπαντες , ζητούσαν την εύνοιά της ... Ακόμη και ο Κερένυι δεν έχει απάντηση για αυτό . Ούτε και εμείς έχουμε απάντηση . Υπήρχε κάποιος μυστικός λόγος ...
Η μυθολογία λέγει ότι η Θέτις έχει το βασίλειό της στα βάθη της θάλασσας μεταξύ Σαμοθράκης και Λήμνου . Γιατί όμως εκεί ; Δηλαδή πριν τα στενά του Ελλήσποντου ...
Σηπιάς λοιπόν ακόμη και σήμερα λέγεται η περιοχή , στην φωτογραφία . Το Σ λοιπόν ως γνωστόν συμβολίζει τον Σείριο . Κατά την απόλυτη και προσωπική μου άποψη Σηπιάς είναι ένας ήπιος δρόμος που οδηγεί στον Σείριο . Γιατί διαφορετικά ο δρόμος για τον Σείριο και τα Ηλύσσια πεδία είναι πολύ δύσβατος . Θέλει ειδικό μέσον δηλαδή για να ξεφύγεις από την Γήινη βαρύτητα. Όλα έγιναν λοιπόν την περίοδο εκείνη . Αργοναυτική και Τρωικός πόλεμος . Όλα δείχνουν ένα δρόμο διαφυγής για τον Σείριο . Μετά τον Τρωικό πόλεμο οι Θεοί δεν ξανα ακούστηκαν και δεν συμμετείχαν πλέον στα ανθρώπινα . Γιατί απλώς δεν ήταν πλέον ΕΔΩ , για να υποστηρίζουν , και να βοηθούν την άλφα ή την βήτα κατάσταση ...στα προβλήματα των ανθρώπων . Έφυγαν για πάντα ...
Ο Αχιλλέας το είπε ή μάλλον το αποκάλυψε στην Βρησιίδα κατά την διάρκεια του Τρωικού Πολέμου . Οι Θεοί ζηλεύουν το ανθρώπινο γένος , για την δόνηση που εισπράττουν καθότι δεν γνωρίζουν πότε θα πεθάνουν και πως η κάθε στιγμή για αυτούς μπορεί να είναι και η τελευταία ..,
Είναι κάτι ασύλληπτο ακόμη και για τους Θεούς ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου