Ιερή Βελανιδιά Δωδώνης - ντο -
Μ -μι- Απεικονίζει την μήτρα την πηγή της ζωής εντός της οποίας συλλαμβάνεται και αναπτύσσεται το έμβρυο .
ηχητικός μμμοοογ , μόγος = πόνος της μήτρας για να φέρει την νέα ζωή.
Στην μήτρα , η μήτηρ θα μυήσει δια της μάθησης και της μνημοσύνης τα μυστικά της ζωής.
Μάτηρ , Μουσική , Μέθη , Μέθεξη
Ο άνθρωπος βιώνει καλύτερα τον λόγο όταν Είναι κατ΄ αρχήν έΜΜετρος και ακόμη καλύτερα , όταν είναι επενδυδεμένος με Μουσική.
Μ + ΟΥΣ + ΙΚΗ = Μέθη/Μέθεξη δια μέσου του ωτός επέρχεται ίαση της ψυχής.
Μέθη , όχι διά μέσου της κρεπάλης αλλά διά μέσου της πνευματικής μέθεξης θα επέλθει η ίαση της ψυχής.
Μ + ΟΥΣ + ΙΚΗ
ΜΕΘΗ+ ΑΥΤΙ + ΙΑΣΙΣ
Ο Οδυσσέας , ο οποίος σημειωτέον ειναι ο μόνος θνητός που πήγε στον άλλον κόσμο (Αδη) , έζησε τον έρωτα με την Κίρκη και επέστρεψε σώος και αβλαβής , έμελε να περάσει και την δοκιμασία των Σειρηνών (Σείριος = καυτός) .
Απο την δοκιμασία αυτή , δεμένος στο κατάρτι αλλά με τα αυτιά του ανοικτά έζησε την ανεπανάληπτη εμπειρία ...το κάλεσμα . Το κάλεσμα σε μία άλλη διάσταση , γεμάτη απο γλυκιά προσμονή , εφάμιλη του θανάτου και του έρωτα ...
Απο τις επτά χορδές της λύρας του Απόλλωνα , στους επτά ομόκεντρους κύκλους της Ατλαντίδας , είναι φανερόν ότι είμαστε μπροστά σε ουράνιους συμβολισμούς.
Η λύρα ειναι το ανυπέρβλητον σύμβολον της μουσικής αρμονίας εις το κοσμικόν πεδίον . Η λύρα την οποία κρατά στα χέρια του ο Ερως και το παρατημένον τόξον με τα βέλη.
Η λύρα δια της μουσικής ευφραίνει την ψυχήν , διότι ειναι Λ(όγος) απευθυνόμενος εις την αύραν ψυχήν.
Λ +ΥΡΑ = Λ(όγος ) + ΑΥΡ (α)
Η μουσική της λύρας , μεταδιδόμενη μέσω του ήχου και προσλαμβανόμενη απο το ούς , φέρει την αύραν ψυχήν εις κατάστασιν ΜΥΗΣΕΩΣ και ΜΕΘΗΣ
Ο τελευταίος κύκλος των 7 όμόκεντρων κύκλων ταυτιζόταν με το κέντρο και ο άνθρωπος 7 ήταν πλέον ο κοσμικός Αδάμ-Κάδμος με σύμβολο το Οκτάγραμμο.
Ενώ ο Διόνυσος κομματιάζει την νύχτα τον άνθρωπο στα επτά κομμάτια του , ο Απόλλωνας την ημέρα τον αποκαθιστά στην εφταπλή του σύσταση και οι δύο δεν ειναι παρά ο ένας Θεός , ο οποίος διαμορφώνει το ‘πάν’, που στα Ορφικά δεν είναι άλλο από το άστρο του Σείριου.
Με βάση τις ελληνικές απόψεις ολόκληρο το σύμπαν συμβολίζεται με τρείς Οκτάβες .
Ο Σείριος ενεργεί σαν ενδιάμεσος σταθμός μεταξύ της πρώτης και της τρίτης Οκτάβας , με άλλα λόγια μεταξύ θεού και ανθρώπων. Η ψυχή του κόσμου ακολουθεί τις Οκτάβες ,συνδέει τα διάφορα στοιχεία και συμπληρώνει τα κενά διαστήματα των φθόγγων .
Η συχνότητα μιας νότας διπλασιάζεται όταν ανεβαίνει μια οκτάβα και από εδώ προέρχεται η αναλογία 2 προς 1.
Με τον όρο Οκτάβα εννοούμε τον διπλασιασμό των δονήσεων.
Με το μονόχορδο οι έλληνες συμβόλιζαν την αλυσίδα των όντων ,το κοσμικό πλέγμα που αρχίζει από τον θεό και καταλήγει στη γή. Οι τρείς περιοχές με τις διαιρέσεις τους ειναι τοποθετημένες κατα μήκος ενος μονόχορδου .
1-εμπύρειος, 2-αιθερικός, 3-στοιχειακός
Αριστερά της χορδής καθορίζει τα μέλη της κάθε περιοχής , δίνοντας στην ‘εμπύρειο ιεραρχία’ τα ελληνικά ονόματα Επιφάνειες ,Επιφωνήματα , και Ευφημίες.
Στην κάθε μία έχει αποδοθεί μία νότα της κλίμακας ,αρχίζοντας απο το χαμηλό Σόλ για την Γή ,και ανεβαίνοντας δύο οκτάβες προς τα πάνω που αντιστοιχεί στην ανώτερη διαίρεση του έμπύρειου. Εφαρμόζοντας τις αναλογιες βλέπουμε οτι ταιριάζουν τέλεια . Δηλαδή η διπλή αναλογία 2 προς 1 απο την γή μέχρι τον ήλιο γίνεται ενδιάμεση Οκτάβα. Ολοι οι κόσμοι δεν είναι νεκροί ,υλικοί χώροι,αλλά είναι γεμάτοι από όντα.
Ο εμπύρειος γεμάτος από αγγέλους .
Ο αιθερικός από άστρα,πλανήτες και δαίμονες .
Ο στοιχειακός από ανθρώπους , ζώα , φυτά και ορυκτά.
Τα επτά τσάκρα , ενεργειακοί κύκλοι
Επτά ημέρες μυήσεως στα Ελευσίνια μυστήρια για να γίνουν καλύτεροι
άνθρωποι εν ζωή και ευδαίμονες στον Αδη.
Οι επτά γνωστοί πλανήτες της αρχαιότητος –
σε συσχέτιση με τις ημέρες της εβδομάδος ,των μαντείων ,των φυτών,
των μετάλλων σύμφωνα με τον Ρόμπερτ Τέμπλ.
των μετάλλων σύμφωνα με τον Ρόμπερτ Τέμπλ.
Σελήνη – Αρης – Ερμής – Δίας – Αφροδίτη – Κρόνος – Ηλιος
Moon – Mars – Μercury – Thunor – Frige – Saturn - Sun
Monday – Tuesday- Wednesday - Thursday- Friday - Saturday - Sunday
Δήλος - Κύθηρα -Αίγυπτος - Κρήτη - Κύπρος - Δωδώνη - Δελφοί
Φοίνικας - ; - Κέδρος - Ιτιά - Κυπαρίσι - Βελανιδιά - Δάφνη
Αργυρος-Σίδηρος-Υδράργυρος- Ψευδάργ. -Χαλκός- Μόλυβδος- Χρυσός
Οι επτά νότες ...
– ντο – ρε – μι – φα – σολ – λα – σι
Τα επτά μαντεία ...
Δωδώνη – Δελφοί – Δήλος – Κύθηρα – Κρήτη – Κύπρος – Αίγυπτος
Τα επτά φωνήεντα ...
Υ Ε Α Ι Η Ο Ω
Ο Ορφέας ονομάζει την Σελήνη ουράνια γή
Ο Πυθαγόρας λέει ότι η Σελήνη είναι αιθέρια γή
Απο την κοσμογονία
Αρης και Αφροδίτη εγέννησαν την Αρμονία
Κάδμος και Αρμονία εγέννησαν Σεμέλη
Δίας και Σεμέλη εγέννησαν Διόνυσο
ΑΡΜΟΝΙΑ = ΟΝΑΡ+ ΑΙΜ (α)
Η ΑΡΜΟΝΙΑ αναλαμβάνει να εξισορροπήσει τις αντιθέσεις των γονέων της .
Η μίξη των αντιθέτων εντός των οποίων κινείται πάντοτε η ψυχή .
ΟΝΑΡ = άσαρκος κατάσταση της ψυχής.
ΑΙΜΑ = ένσαρκος κατάσταση της ψυχής .
Μικρόκοσμος και μακρόκοσμος μετέχουν εξ ίσου στις ανωτέρω ιδιότητες
της Αρμονίας , αδελφής του έρωτος.
Πάνω σε αυτήν την βάση κτίστηκε ο πρώτος άνθρωπος ΚΑΔΜΟΣ
και απο αυτή την γεννιά γεννήθηκε ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ , το απόλυτο δύο.
ΔΙΟΝΥΣΟΣ = ΔΙΟΣ + ΝΟΥΣ .
Συνδετικός κρίκος του Ερωτος και της Μουσικής η ΑΡΜΟΝΙΑ.
Ο Ερως αφού κτυπήσει με τα βέλη του κατόπιν παίρνει την λύρα.
Ρυθμός = Σώμα
Μελωδία=Πνεύμα
Αρμονία=Νους,Λογική
Οι πρώτοι που ύμνησαν τον Θεό είναι οι Αγγελοι.
Ρυθμός = Σώμα
Μελωδία=Πνεύμα
Αρμονία=Νους,Λογική
Οι πρώτοι που ύμνησαν τον Θεό είναι οι Αγγελοι.
Tο Ντο επιβάλλει την απόλυτη αρμονία στο σύμπαν και οι 7 αρμονικοί κόμβοι του σύμπαντος το συντονίζουν στην συχνότητα 523 . Στην συχνότητα αυτή εκπέμπει και η Ελληνικός λόγος . Από τα φωνήεντα το Ντο συμβολίζεται με το Υ, τον Υποδοχέα , που έρχεται κατευθείαν από την Μυκηναϊκή Β' γραφή . Η Δόνηση του Σείριου παράγει τον ήχο Ντο που στην συνέχεια δίνει την εντολή στον δικό μας ήλιο να παραχθεί ο ήχος Σολ . Το φωνήεν Η (ήττα) προσδιορίζει τον δικό μας ήλιο. Οι εχθροί του Ελληνισμού γνωρίζοντες την σημασία των φωνηέντων Υ και Η επιδιώκουν την κατάργησή τους . Δηλαδή από τα 7 φωνήεντα να καταλήξουμε με 5 . Να καταργήσουν δηλαδή τις συχνότητες του ΝΤΟ και του ΣΟΛ δηλαδή την ενεργητικότητα και ζωτικότητα ,νοητική και σωματική από τις δονήσεις που παράγουν το Υ και το Η στον Ελληνικό Λόγο . Με αυτό τον τρόπο μας αποκόπτουν από το ΦΩΣ . Αποσυντονίζεται ο εγκέφαλος και τελικά συρρικνώνεται μέχρι μηδενισμού και τελικά την νέκρωσή του . Όπως τονίσαμε , η αρμονία του σύμπαντος χρειάζονται 7 αρμονικούς κόμβους που οι δονήσεις των παράγουν τα 7 Ελληνικά φωνήεντα . Όταν από τα 3 φωνήεντα ,δηλαδή το Ι -Υ - Η ( που πολλοί εξ ημών δεν γνωρίζουν την χρησιμότητά τους και την ανάγκη συν ύπαρξή τους ) αφαιρεθούν το Υ και το Η και παραμείνει το Ι , τότε αποκόπτεται ο Ελληνικός Λόγος από το Σύμπαν . Και αυτό γιατί ο Πεντατονική Κλίμακα στο Σύμπαν είναι ελλιπής , και επέρχεται αποΣυντονισμός . Και αντί να κατεβαίνουμε το Μονόχορδο του Πυθαγόρα , το ανεβαίνουμε . Επέρχεται με αυτόν τον τρόπο η εσωστρέφεια στον Ελληνικό Λόγο , μέχρι την τελική του συρρίκνωση ...
Όσο και αν φαίνεται περίεργο η Δωρική διάλεκτος είναι η πλέον μουσική διάλεκτος .
Όσο και αν φαίνεται περίεργο η Δωρική διάλεκτος είναι η πλέον μουσική διάλεκτος .
......................
Ο Ηρόδοτος λέει οτι τα αρχαιότερα μαντεία της Δωδώνης καθώς επίσης
και αυτό της Αιγύπτου Σίουα ιδρύθηκαν απο τις Αιγυπτιακές Θήβες
προς τιμήν του Δία .
Το μαντείο της Δήλου ήτο εν ενεργεία μέχρι τον 8ο π.Χ αιώνα .
Απο τον 7ο π.Χ αιώνα την δύναμι αναλαμβάνει το μαντείο των Δελφών .
Τα μαντεία της Δήλου και των Δελφών προς τιμήν του Απόλλωνα.
Τα μαντεία των Κυθήρων και της Κύπρου προς τιμήν της Αφροδίτης .
Της Κρήτης και αυτό υπέρ του Απόλλωνα.
Σημειωτέον οτι Κολχίδα και Δωδώνη απέχουν εξ ίσου απο τις Αιγυπτιακές Θήβες .
Ομως ενας επίμονος χρησμός του μαντείου των Δελφών έκανε τους Μινύες
να φέρουν το χρυσόμαλο δέρας απο την Κολχίδα.
Τα επτά φωνήεντα ,
οι επτά χορδές της λύρας του Απόλλωνα ,
οι επτά νότες της Οκτάβας
( η όγδοη νότα ντό ειναι επανάληψη της πρώτης αλλά μία Οκτάβα υψηλότερα),
τα επτά μαντεία ,
το μυστικό και απρόφερτο όνομα του θεού φτιαγμένο από τα
επτά φωνήεντα που προφέρεται με μία ανάσα ,
όλα αυτά είναι μέρος ενός συμπλέγματος στοιχείων που αποτελούν ένα σύστημα.
.........................................................
Τις δοκιμασίες και τις εμπειρίες που βιώνει ο άνθρωπος κατά την διάρκεια της ζωής ,
του ανήκουν αποκλειστικά και δεν μπορεί να τις μοιραστεί με κανένα .
Απόρροια αυτής της κατάστασης είναι ο χορός ζεϊμπέκικο που πλέον
ο άνθρωπος αναμετράται με το θείον , μία σχέση προσωπική πλέον.
Ενας χορός δωρικός ...
Το ζεϊμπέκικο δύσκολα χορεύεται.
Δεν έχει βήματα είναι ιερατικός χορός με εσωτερική ένταση και
νόημα που ο χορευτής οφείλει να το γνωρίζει και να το σέβεται.
Το ζεϊμπέκικο είναι κλειστός χορός, με οδύνη και εσωτερικότητα.
Δεν απευθύνεται στους άλλους.
Ο χορευτής δεν επικοινωνεί με το περιβάλλον.
Περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό του, τον οποίο τοποθετεί στο κέντρο του κόσμου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου