Translate

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018

Νίκος Ζώτος ... Από φωτογράφος στα μπουζούκια αγκαλιά με τη Ριάνα

Εχει... αιχμαλωτίσει στα φωτογραφικά δίχτυα του στιγμές από τις διακοπές της Ριάνα, του Ρονάλντο, της Κέλι Μπρουκ, της Λίντσεϊ Λόχαν, του Ράσελ Κρόου και πολλών ακόμη διασημοτήτων με διεθνή ακτινοβολία. Ποιος είπε όμως ότι το κυνήγι της αποκλειστικής φωτογραφίας είναι εύκολη υπόθεση; Ο Νίκος Ζώτος, επαγγελματίας paparazzo, βρέθηκε πολλές φορές σε απόσταση αναπνοής από τον κίνδυνο.

«Εχει τύχει να με φοβερίσουν μπράβοι στην Κρήτη, να με κυνηγήσουν σκυλιά στα βουνά της Μυκόνου, να σκαρφαλώσω σε δέντρα, να πηδήξω από ψηλούς μαντρότοιχους, γενικά αυτή η δουλειά μοιάζει με περιπέτεια. Αυτή είναι και η γοητεία της» εξομολογείται ο ίδιος στην «Espresso weekend». «Παρά το γεγονός ότι ρισκάρω συχνά για να βγάλω φωτογραφίες, διακινδυνεύοντας ακόμη και τη σωματική μου ακεραιότητα, ούτε χτύπησα ποτέ, ούτε ξύλο έφαγα, ούτε μηνύσεις έχω μαζέψει» συνεχίζει.



Ο Νίκος ξεκίνησε την επαγγελματική διαδρομή του το 2008 από τα μπουζούκια. «Εκανα πορτρέτα πελατών για περίπου έναν χρόνο. Επειτα μπήκα στο μονοπάτι των lifestyle φωτογραφίσεων, το οποίο θεώρησα πολύ πιο ελκυστικό και αποφάσισα να το ακολουθήσω». Κάπως έτσι ξεκίνησαν οι ιστορίες καθημερινής paparazzi-κης δημιουργίας. «Τα καλοκαίρια βρίσκομαι στη Μύκονο. Τον χειμώνα έρχομαι στην Αθήνα. Γενικά πηγαίνω όπου υπάρχει θέμα. Με το που έμαθα πέρυσι ότι βρισκόταν η Ριάνα στην Κρήτη έσπευσα αμέσως». Τι συνέβη εκεί;

Στο χωριό Πλάκα

«Την πέτυχα στο χωριό Πλάκα, απέναντι από τη Σπιναλόγκα. Ημουν μόνο εγώ, οι ντόπιοι και η Ριάνα. Η ίδια με είδε ότι τη φωτογράφιζα από μακριά και το είπε στους μπράβους της, οι οποίοι με πλησίασαν με σκοπό να μου πάρουν τη μηχανή και να με πετάξουν στη θάλασσα». Ο Νίκος αντέδρασε έντονα. «Τους είπα πως είμαι ντόπιος και ότι η φωτογραφία είναι το χόμπι μου. Δεν τους έπεισα όμως και πέρασα αμέσως στην... επίθεση, ισχυριζόμενος πως ο πατέρας μου είναι αστυνομικός. "Θέλετε να τον φωνάξω να λυθεί το θέμα;" τους ρώτησα. Εκείνη τη στιγμή όμως τους κάλεσε η Ριάνα. Τους είπε "μην τσακώνεστε με τον κόσμο". Ετσι την πλησίασα περισσότερο και τη φωτογράφισα χωρίς πρόβλημα. Με τα πολλά της ζήτησα να βγούμε και μαζί μια φωτογραφία κι εκείνη δέχτηκε, μάλλον για να με ξεφορτωθεί. Πάντως, αυτή η γυναίκα είναι ένα όνειρο από κοντά. Ελκυστική, παιχνιδιάρα και τσαχπίνα. Τα έχει όλα».
Ο Νίκος έχει φωτογραφίσει και το καυτό ζευγάρι Ιρίνα Σάικ και Κριστιάνο Ρονάλντο. «Οταν η Ιρίνα ήρθε στην Αθήνα για ένα event που είχε οργανώσει ο Χάρης Σιανίδης έγινα η σκιά της. Την ακολούθησα στην Ακρόπολη, στα μπουζούκια, στα κλαμπ, παντού. Επίσης ήμουν ο μόνος φωτογράφος που τη συνάντησα από κοντά μέσα στο ξενοδοχείο "Μεγάλη Βρεταννία" και μίλησα μαζί της την ώρα που οι άλλοι παπαράτσι περίμεναν απέξω. Εκείνο που διαπίστωσα είναι ότι εκτός από πανέμορφη, είναι εξαιρετικά μορφωμένη και πολύ έξυπνη».

Οσο για τον Ρονάλντο; «Τον πέτυχα καλοκαίρι στη Μύκονο. Για να είμαι ειλικρινής, μέχρι τότε δεν τον συμπαθούσα ιδιαίτερα. Μάλλον επειδή είμαι φαν της Μπαρτσελόνα. Ο ίδιος πάντως με διέψευσε. Οχι μόνο μας άφησε να τον φωτογραφίσουμε, αλλά πόζαρε κιόλας. Γενικά, ήταν πολύ απλός και καταδεκτικός. Στο κλαμπ όπου πήγε να διασκεδάσει μιλούσε με όλους, χόρευε σαν μικρό παιδί και κερνούσε σφηνάκια».
Σέξι «κατακτήσεις»
Η χυμώδης ηθοποιός Σοφία Βεργκάρα, το άτακτο κορίτσι του Χόλιγουντ Λίντσεϊ Λόχαν και η σέξι σταρ από τη Βρετανία Κέλι Μπρουκ είναι τρεις ακόμη διεθνείς paparazzi-κες «κατακτήσεις» του Νίκου Ζώτου. «Η Λόχαν με έβρισκε μπροστά της σε κάθε βήμα που έκανε στη Μύκονο. Οπου και να πήγαινε, εγώ ήμουν εκεί. Μια μέρα κούνησε με νόημα το δάχτυλό της προς το μέρος μου σαν να μου έλεγε "πάλι εδώ, ρε φίλε, μας έπρηξες πια". Η συγκεκριμένη ήταν με τα... φεγγάρια της. Κάποιες φορές έκανε σαν τρελή όταν τη φωτογραφίζαμε και άλλες ήταν πολύ απλή και φιλική».



Η Κέλι Μπρουκ, από την άλλη μεριά, δεν είχε ποτέ πρόβλημα με τις φωτογραφίες, αρκεί να έβγαινε όμορφη! «Με φώναξε κοντά της και με ρώτησε αν είμαι φωτογράφος. Της απάντησα ότι εγώ έδωσα κάτι φωτογραφίες της που δημοσιεύθηκαν στην "Daily Mail" και μου είπε ότι της άρεσαν. Τότε της έδειξα από τη μηχανή μου και τις καινούργιες που την είχα βγάλει». Οσο για τη Βεργκάρα; «Είναι η αγαπημένη μου. Θυμάμαι, φώναξα ρυθμικά το όνομά της στα σοκάκια, σαν να ήμουν στο γήπεδο, κι εκείνη γελούσε και μου έλεγε "ευχαριστώ"».

«Γοργόνες» και «πρίγκιπες» που συνέλαβε ο φακός
Το top model από τη Βραζιλία Αλεσάντρα Αμπρόζιο και ο Αμερικανός μπασκετμπολίστας Κόμπι Μπράιαντ ήταν δύο περιπτώσεις που ξάφνιασαν τον Νίκο Ζώτο με τις αντιδράσεις τους. «Η Αλεσάντρα ήταν στο νησί με τον αρραβωνιαστικό της, Τζέιμι Μαζούρ. Κάποια στιγμή εκείνος με φώναξε και μου ζήτησε να με βγάλει μια φωτογραφία με την Αλεσάντρα. "Τόσες μέρες μας τραβάς εσύ, τώρα ήρθε η σειρά σου" μου είπε γελώντας». Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με τον Μπράιαντ. «Με είδε που τον έβγαζα από μακριά και μου έκανε νόημα με έντονο ύφος να πάω κοντά του. Τον πλησίασα φοβισμένος κι εκείνος τότε με αγκάλιασε και με σύστησε στη γυναίκα του. Μου είπε "είστε ωραίοι εσείς οι paparazzi". Μιλάμε, ο άνθρωπος παρέδωσε μαθήματα απλότητας. Καμία σχέση με τους δικούς μας σταρ. Ευτυχώς που μου δόθηκε η ευκαιρία μέσα από αυτή τη δουλειά να γνωρίσω τα αληθινά αστέρια».

Στα φωτογραφικά... δίχτυα του Ζώτου έχουν πιαστεί επίσης η Μαρία Μενούνος, η Μις Πορτογαλία 2013 Κατερίνα Σικινιώτη, η Σακίρα και ο Πικέ, η Ρούμπι που... έκαψε τον Μπερλουσκόνι, ο Ντέιβιντ Γκέτα και πολλοί άλλοι. Μεγαλύτερες επιτυχίες του θεωρεί τα παπαράτσι των Ράσελ Κρόου και Κιμ Καρντάσιαν. «Ημασταν δέκα φωτογράφοι στη σειρά την ώρα που περνούσε η Καρντάσιαν, αλλά μόνο εγώ την πέτυχα την ώρα που σήκωσε ο αέρας το παρεό της και φάνηκε η κοιλιά της. Αυτή η εικόνα έπαιξε παγκοσμίως».



Ηλίας Μαραβέγιας ...δημοσιογράφος ...ΠρώτοΘέμα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: