Translate

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ


Στην αρχαία Αθήνα, με την ονομασία σεισάχθεια έμεινε γνωστή η νομοθετική ρύθμιση των χρεών από τον Σόλωνα Ο όρος είναι σύνθετος από τα αρχαία ελληνικά, από το "σείω" (ταρακουνώ) + "άχθος" (βάρος, χρέος). Ουσιαστικά σήμαινε την "αποτίναξη των βαρών".

Πριν την απαγόρευσή της από το Σόλωνα, στην Αθήνα ίσχυε ο θεσμός της υποδούλωσης για χρέη: ένας πολίτης που δεν μπορούσε να ξεπληρώσει το δανειστή του έχανε την ελευθερία του.
Τα νομοθετικά μέτρα του Σόλωνα ήταν πολύ τολμηρά, αλλά και δραστικά. Βασίζονταν στην αρχή της δίκαιης ανισότητας και όχι της απόλυτης ισότητας, ενώ επιδίωκαν να αποτρέψουν την εμφύλια διαμάχη και τη διάλυση της πολιτικής κοινότητας της Αθήνας, διατηρώντας παράλληλα την κοινωνική διαστρωμάτωση και την προβολή αυτής της διαστρωμάτωσης στη νομή της εξουσίας.
Η σεισάχθεια εντασσόταν στα μέτρα επανόρθωσης που έλαβε ο Σόλων. Πιο συγκεκριμένα, καταργούνταν τα υφιστάμενα χρέη ιδιωτών προς ιδιώτες και προς το δημόσιο, καταργήθηκε ο δανεισμός με εγγύηση το "σώμα" (προσωπική ελευθερία) του δανειολήπτη και των μελών της οικογένειάς του, ενώ απελευθερώθηκαν και όσοι Αθηναίοι είχαν γίνει δούλοι λόγω χρεών στην ίδια την Αθήνα και επαναφέρθηκαν στην πόλη όσοι εν τω μεταξύ είχαν μεταπωληθεί στο εξωτερικό.
Είναι γνωστό ότι με τη "σεισάχθεια" ο Σόλων έδωσε τέλος στην εξάρτηση των φτωχών αγροτών στην Αττική. Εκείνο που δεν είναι γνωστό και παραμένει θέμα διαμάχης ανάμεσα στους ερευνητές είναι η διαδικασία που ακολούθησε προκειμένου να αποκαταστήσει όσους είχαν πέσει θύματα της αυθαιρεσίας των πλουσίων, ακριβώς γιατί δεν υπήρχαν γραπτές διατάξεις (αυτό άλλωστε λέει και ο Σόλων σε ένα από τα ποιήματά του). Το μέτρο άλλοτε συνδέεται με τους εκτημόρους, τους εξαρτημένους αγρότες που καλλιεργούσαν τη γη των προνομιούχων με τη συμφωνία να τους δίνουν το 1/6 της παραγωγής αντί ενοικίου, ενώ άλλοτε με όλους όσους είχαν δανειστεί και καλλιεργούσαν την γη των πλουσίων και ισχυρών με ενέχυρο την προσωπική τους ελευθερία.
Η σεισάχθεια δημιουργήθηκε όχι για να καταργήσει τη δουλεία, αλλά για να απελευθερώσει τους δούλους από χρέος.Οι μεταρρυθμίσεις του Σόλωνα άφηναν δύο εξαιρέσεις: ο κηδεμόνας άγαμης γυναίκας που είχε χάσει την παρθενία της είχε το δικαίωμα να την πουλήσει για δούλη, και ένας πολίτης μπορούσε να αφήσει έκθετο ένα ανεπιθύμητο νεογέννητο.


Από το έργο "Πλούτος" του Αριστοφάνη, μιλάει η ΠΕΝΙΑ:

"Για συλλογίσου λοιπόν στις πολιτείες τους ρήτορες που, όταν µεν είναι φτωχοί, φέρνονται τίµια στο δήµο και στην πολιτεία, µα όταν πλουτίσουν από τα δηµόσια χρήµατα, στη στιγµή γίνονται άδικοι, και το λαό επιβουλεύονται και το δήµο πολεµάνε."

Αιώνες δεν άλλαξε τίποτε, τώρα γιατί να αλλάξει;


Ο σύγχρονος άνθρωπος αλλά και το σύγχρονο κράτος έφτασαν στα όρια της ένδειας σε ένα σύστημα καπιταλιστικό  το οποίο και αυτό  με την σειρά του , πνέει τα λοίσθια . Είναι σίγουρο πλέον ότι μέσα στην επόμενη γενιά , το οικονομικό σύστημα θα καταρρεύσει κατ ΄  αρχήν  και θα αντικατασταθεί με κάποιο άλλο , με πιθανότερο στο παλαιότερο , αρχαιότερο των οικονομικών ανταλλαγών , το οποίο είναι και το περισσότερο δίκαιο οικονομικά .
Απο τις μεγάλες μεταναστεύσεις των λαών  το 5000 ΠΧ φτάνουμε στις σημερινές μεγάλες μεταναστεύσεις . Ο παρανομαστής είναι πάντοτε ο  ίδιος , η φτώχεια , η πενία επιφανειακά αλλά η έλλειψη πόρων βαθύτερα . Βίος και βιός , έννοιες ταυτόσημες . Δεν υπάρχει βίος δίχως βιός , ούτε και το αντίθετο . Ο βίος του ανθρώπου είναι άμεσα συνδεδεμένος με το βιός , το οποίο μπορεί εκτός των υλικών αγαθών , να περιλαμβάνει και τα πνευματικά . Το βιός προσδίδει νόημα στο υπαρξιακό πρόβλημα του ανθρώπου . Στο βιός περιλαμβάνεται η οικογένεια και τα παιδιά  και η παιδεία . Στην πενία και στον πόρο οφείλει την ανέλιξη του ο  άνθρωπος.
Ο άνθρωπος κινητοποιείται , γίνεται εφευρετικός και ξεπερνά τον εαυτό του . Τότε συμβάλουν και οι θεοί γιατί ‘ανάγκα και οι Θεοί πείθονται΄ . Είναι γεγονός ότι στις μεγάλες μεταναστεύσεις  δεν έλαβαν μέρος οι Έλληνες γιατί απλώς είναι γηγενείς .
Φυσικά είναι μύθος για την Ινδοευρωπαϊκή φυλή . Οι Έλληνες φυσικά έκαναν αποικίες .
Η  Ελλάδα ήταν και είναι αυτάρκης από φυσικούς πόρους . Ο παράδεισος του υλικού κόσμου . Δεν είναι τυχαίο ότι ήταν η κατοικία των Θεών  .
Οι απέραντες εύφορες πεδιάδες και το νερό ,τα ποτάμια και τα βουνά . Το ήπιο κλίμα και το απέραντο γαλάζιο της Θάλασσας . Η Ελλάδα τα έχει όλα.
 Τα κοπάδια ετρέφοντο και τρέφονται , αυτόνομα και φυσικά , στα όρη το καλοκαίρι και στις πεδιάδες τον χειμώνα ,  χωρίς να υπάρχει ανάγκη για  τεχνητές & τοξικές τροφές . Σε λίγα μέρη του κόσμου συμβαίνει αυτό. Δεν είναι δυνατόν να τρέφεται ο Έλληνας με τρόφιμα από την κεντρική Ευρώπη.
Είναι ύβρις και απάτη.

Ο καπιταλισμός έφτασε στο φόρτε του και στα όρια του . Έδωσε ότι είχε να δώσει , μια πλασματική ευημερία και ψευδαίσθηση καταναλωτικών αναγκών . Η πυραμοειδής ανάπτυξη δεν έχει άλλο να δώσει γιατί και οι φυσικοί πόροι εξαντλούνται και η μόνη αγωνία  των καπιταλιστών είναι να λάβουν θέση στους πόρους αυτούς .  Είτε ενεργειακούς , είτε τροφίμων . Αφήνουμε απ΄ έξω τα περισσότερα βιομηχανικά υλικά γιατί δεν τα έχουμε ανάγκη. Το κυριότερο εξ αυτών στο οποίο βασίστηκε και η βιομηχανική ανάπτυξη στα τελευταία 100 χρόνια.Το αυτοκίνητο.

Η Ιστορία επαναλαμβάνεται όπως με τους Ιθαγενείς της Αμερικής . Οι Δυτικοί τους έδιναν χάντρες και έπαιρναν  χρυσό . Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα , ειδικά από τότε που το δολάριο αποκόπηκε απο τον χρυσό. Σου δίνουν λοιπόν χαρτί για να αγοράσουν πλουτο παραγωγικές πηγές . Ενεργειακές πηγές , πετρέλαιο είτε γή .
Πρώτοι διδάξαντες όπως πάντα είναι οι Ελληνες . Ο Μέγας Αλέξανδρος για να εφοδιάσει το στράτευμα ,εν κινήσει και ανέξοδα εφήρμοσε την ίδια πολιτική. Μετά απο κάθε νικηφόρα μάχη ,εξέδιδε τοπικό νόμισμα και το επέβαλε δια της βίας και της στρατιωτικής ισχύος. Με αυτό τον τρόπο εφοδίαζε το στράτευμα απο τις τοπικές κοινωνίες.
Οι Κινέζοι σήμερα συσσώρευσαν αξίας πολλών τρίς χαρτί δολάρια , και τώρα τρέχουν να καλύψουν αυτό με υλικά , εμπράγματα αγαθά. Ειναι προδιαγγεγραμμένο ότι κάποια στιγμή στο μέλλον , και μάλλον σύντομα , το παραμύθι θα ξεφουσκώσει και τα υλικά αγαθά θα ξανα αποκτήσουν τις πραγματικές τους αξίες.Τα τρόφιμα θα έχουν τον πρώτο λόγο και τα βιομηχανικά τον δεύτερο,γιατί θα μπορείς να ζήσεις και χωρίς αυτά.

Όπως στην αρχαιότητα ζητούσαν ,  Γη και ύδωρ για την παράδοση της πόλης.
Μπανανία . Χώρες της Λατινικής Αμερικής όπου το 90% της γης ανήκουν στις Αμερικανικές εταιρείες και οι κάτοικοι γίνονται κολλήγες  στις εταιρείες.

Ειναι γνωστό οτι οι τιμές σήμερα , διαμορφώνονται  από  ένα σύστημα που ονομάζεται προσφοράς και ζήτησης , price differentiation.
ΠΧ αν ένα αυτοκίνητο σήμερα στοιχίζει 20000 ευρώ ή 100 τόννοι σταριού , είναι σίγουρο ότι σε μερικά χρόνια το ίδιο αυτοκίνητο θα στοιχίζει 10 τόννοι σταριού.
Γιατί το σιτάρι θα είναι δυσεύρετο λόγω του υπερπληθυσμού και λόγω των ανωμάλων καιρικών συνθηκών. Αυτό που πρόκειται να συμβεί το γνωρίζουν τα ΤΗΙΝΚ ΤΑΝΚS και τώρα που η γη φαίνεται απαξιωμένη θα χαθεί ,θα ξεπουληθεί ,  λόγω χρεών .

Επίσης είναι γνωστό ότι η κρίση του καπιταλισμού οφείλεται στην συσσώρευση του χρήματος , στην παύση των επενδύσεων και της παραγωγής. Η παραγωγή πλέον γίνεται στην Ασία , Κίνα και Ινδία όπου υπάρχουν εξευτελιστικά μεροκάματα.
Η Δύση καταναλώνει και το χρήμα μεταφέρεται στην Ασία . Οι οποίοι με το χρήμα αυτό θα αγοράσουν τις πλουτο παραγωγικές πηγές της Δύσης. Η Δύση μή δυνάμενη πλέον στην παραγωγή , οι επενδύσεις τους πλέον ειναι  οι χρηματο οικονομικές  , απο τον τοκο γλυφικό δανεισμό μέχρι πάσης φύσεως τοξικών ομολόγων και τζόγου.
Οι πυραμοειδείς αξίες , κατοικιών και πρώτων υλών είτε εκτοξεύονται στον ουρανό είτε πηγαίνουν με πάταγο στα τάρταρα. Οι διακυμάνσεις του οικονομικού γραφήματος , τρικυμιώδεις , τα κέρδη και οι ζημίαι τεράστια . Το καράβι μέσα σε αυτόν τον ορυμαγδό πότε εκπέμπει sos και πότε μετατρέπεται σε love boat. Οι ζημιές των εταιρειών κοινωνικο- ποιούνται και τα κέρδη  ιδιοτικο- ποιούνται . Ο λαός μονίμως χαμένος .

 Αν τα πράγματα εξελιχθούν , όπως διαγράφονται , τότε η κίτρινη φυλή θα κυριαρχήσει , επί γης. Αυξάνοντας όμως το βιοτικό τους επίπεδο , το πρώτο που θα ζητήσουν είναι τα πρώτα είδη ανάγκης , τα τρόφιμα.

Τα είδη πρώτης ανάγκης , είναι  οι πόροι  για τον άνθρωπο που μπορεί να είναι είτε το οξυγόνο που αναπνέουμε , είτε τα τρόφιμα.  Το επίκεντρο είτε των γήινων , είτε των εξω γήινων ανταγωνισμών . Οι πόροι αυτοί που δεν είναι ανεξάντλητοι είναι ο λόγος των μεγάλων μεταναστεύσεων στην αρχαιότητα αλλά και σήμερα .

Σεισάχθεια και επιστροφή στην φύση.   Η Ελλάδα  ήταν και είναι αυτάρκης . Ο παράδεισος επί γής . Δεν πρέπει να ξεπουλήσει το βιός της γιατί δεν θα υπάρχει και βίος . Η τιμωρία  και η  κάθαρσή μας όμως πρέπει να είναι ο εξω βελισμός του άκρατου καταναλωτισμού. Του Δυτικό τροπου ζωής και την επαναφορά του Ελληνικού ... του Αγι του Σπαρτιάτη.  ==> ΑΓΙΣ

Η Ιστορία έχει ως εξής . Οι Σπαρτιάτες που ανέκαθεν δεν είχαν καλή σχέση με το χρήμα , όπως οι Αθηναίοι,  διεφθάρησαν  όμως από αυτούς όταν ήταν αναγκασμένοι από τον λεγόμενο Πελοποννησιακό πόλεμο να συσχετισθούν  και κοινωνικώς . Τότε ο   Βασιλεύς Αγις διαβλέποντας τον κίνδυνο εκφυλισμού των ηθών της πόλεως της Σπάρτης ,  λόγω του καταναλωτισμού ,  επανέφερε την απαξίωση των χρημάτων και του παλαιού τρόπου ζωής , για τον οποίο ειναι γνωστή η πόλη της Σπάρτης.

Η αρχαία Αθήνα όπως και  η σύγχρονη Ευρωπαϊκή  ένωση , προόδευσε και αυτή εκμεταλλευόμενη τις άλλες συμμαχικές πόλεις , οι οποίες στην ουσία πλήρωναν έναν φόρο υποτέλειας . Η Αθήνα έκτισε τους Παρθενώνες και πλούτιζε σε βάρος των άλλων πόλεων . Το τέλος της Αθηναϊκής Συμμαχίας ήταν η εκστρατεία στην Σικελία . Εξώδευσαν όλους τους οικονομικούς πόρους της Συμμαχίας για να κατασκευάσουν πλοία και στρατό για να εκστρατεύσουν στην Σικελία , από  όπου ήλπιζαν τα κέρδη θα ήταν πολλαπλάσια , κατά τον Αλκιβιάδη. Με την καταστροφή του στόλου και του στρατεύματος στην Σικελία , επήλθε και το τέλος της Αθηναικής Συμμαχίας αλλά και του Ελληνικού κόσμου . Δηλαδή καταστράφηκε ένας ολόκληρος κόσμος , λόγω πλεονεξίας.

Η Ελληνική Ιστορία μας διδάσκει οτι το πολιτικό σύστημα που ταιριάζει στην  ιδιο συγκρασία του Ελληνα δεν ειναι η Δημοκρατία , αφού είμαστε ικανοί να κάνουμε απάτη , ακόμη και στον εαυτό μας , όπως στους συνεταιρισμούς . Επίσης δεν ειναι το απολυταρχικό πολίτευμα της τυραννίας , γιατί δεν αφήνει την Ελληνική ενεργητικότητα να δράσει .
Το ιδανικότερο πολίτευμα του σύγχρονου Ελληνα ειναι αυτό της Αρχαίας  Σπάρτης . Το οποίο αποτελείται απο δύο Βασιλείς , απο πέντε  Εφόρους και την Εκκλησία του Δήμου , την Απέλλα. Δηλαδή ειναι Βασιλο Ολιγαρχικό Δημοκρατικό . Χωρίς να έχει κανείς στην ουσία την Απόλυτη εξουσία . Εχει όμως ένα βασικό πλεονέκτημα , ιδανικό για την ιδιο συγκρασία του Ελληνα . Επιτρέπεται κάθε είδους απάτης και κλέψιμο . Το μόνο αρνητικό όμως , ειναι όποιος συλλαμβάνεται η ποινή ειναι ο Θάνατος . Οχι γιατί έκλεψε , αλλά γιατί δεν ήξερε να κρυφτεί.

Η ΛΥΣΗ
Σεισάχθεια και επιστροφή στην φύση . Επιστροφή στα χωριά μας .
Καναρίνι - γάτα . Σημειώστε 1 . Διαφήμιση του ΟΠΑΠ η οποία θα απορροφά και την τελευταία ικμάδα του Ελληνα , γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
Θα παίζεται αποκλειστικά απο την ΕΡΤ γιατί ιδιωτικά κανάλια και εφημερίδες δεν θα υπάρχουν λόγω έλλειψης  ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ διαφημίσεων . Η λύση στο Ελληνικό πρόβλημα, θα επέλθει αυτο δίκαια όσο και αν φαίνεται παράδοξο , αρκεί να καταρρεύσει το σύστημα των ΜΜΕ , τα χιλιάδες έντυπα και κανάλια που καταναλώνουν σαν πιράνχας , εικονικές πραγματικότητες . Οι αθλητικές εφημερίδες που οδήγησαν την χώρα στον κανιβαλισμό και οι πολιτικές εφημερίδες στον λαϊκισμό και στον εκβιασμό .
Αυτό γίνεται καλύτερα αντιληπτό , στα χιλιάδες φαρμακεία που για να επιβιώσουν δημιούργησαν εικονική κατανάλωση ...
Δεν υπάρχει Αριστερός και Δεξιός , Φτωχός και Πλούσιος . Γιατί αν ρωτήσεις έναν φτωχό , τι θέλεις, θα σε απαντήσει , να γίνω πλούσιος . Δηλαδή φύγε εσύ, να έλθω εγώ.
Δηλαδή να έλθει στην εξουσία η λεγόμενη ΤΕΤΑΡΤΗ. Που αν κάτι δεν υιοθετηθεί από την τέταρτη εξουσία , στην ουσία δεν υφίσταται. Δηλαδή αν δεν το  πούνε οι ειδήσεις , δεν υπάρχει.
Κατανάλωση αμέτρητου λαϊκισμού που ισο πεδώνει κάθε λογική νοημοσύνη .
Κάτω από τις μεγαλύτερες προδοσίες του ΕΘΝΟΥΣ κρύβεται  η τέταρτη εξουσία.
Είναι αυτονόητο πλέον ότι  δεν υπάρχουν ανεξάρτητα ΜΜΕ .
Κλασικό παράδειγμα είναι ο τρόπος και η μέθοδος ενημέρωσης και η προετοιμασία της κοινής γνώμης να δεχτεί τα κελεύσματα της εξουσίας ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ .
Ο λαός της Ιαπωνίας πέρασε πολλά δεινά στο παρελθόν από  την πυρηνική ενέργεια. Κανονικά ο λαός έπρεπε να μην αφήσει στην δημιουργία νέων πυρηνικών μονάδων , έστω και για λόγους μνήμης στα θύματα. Αυτό που γνωρίζουμε ως Ελληνική κοινή γνώμη είναι , ότι ο λαός της Ιαπωνίας είναι λαός υπομονετικός , μεθοδικός,υπερήφανος, εργατικός και ως  εκ τούτο προ όδευσε οικονομικά .
Δηλαδή ότι δεν έχει ο Ελληνικός λαός , της αρπαχτής , της λοβιτούρας και της αναρχίας . Δηλαδή η Ιαπωνία δεν έχει ΚΕΡΑΤΕΑ . Δηλαδή τα ΜΜΕ  στην Ελλάδα  μας έχουν περάσει την ιδέα ότι ο λαός της Ιαπωνίας είναι γεμάτος χαρίσματα . Όμως δεν αναφέρουν και τα ελαττώματα , όπως υποταγμένος και μοιρολατρικός στην εξουσία , η οποία και τον καταδίκασε εν τέλει.

Η εξουσία στην Ελλάδα μας καταδίκασε γιατί απλώς έχει και αυτή τα χαρίσματα του λαού . Είναι κομμάτι του εαυτού της . Όπως ο λαός είναι ανήθικος και κλέφτης και αναρχικός χωρίς ιερό και όσιο, κατ ΄ πλειοψηφία βέβαια και η εξουσία του δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική. Έχουμε εξουσία , αυτή που μας αξίζει. Το αντίθετο από τους καημένους τους Ιάπωνες .
Η  ιστορία και οι νόμοι γράφονται από την πλευρά των νικητών και ο λαός μονίμως ηττημένος , με οποιοδήποτε πολίτευμα . Δεν πληρώνουμε λοιπόν γιατί είμαστε άνευ αρχής και όχι υπο τελείς . Χωρίς  ΜΜΕ ,  κρατικά και ιδιωτικά ο λαός θα αποκτήσει την αυτογνωσία του . Το διαπιστώνουμε όταν υπάρχει απεργία στα ΜΜΕ . Λειτουργεί και αυτό όπως η αποτοξίνωση από το τσιγάρο και  τα άλλα πάθη. Υπάρχει πνευματική νευρικότητα στην αρχή αλλά μετά επέρχεται πνευματική ανάταση.
Η μόνη ενημέρωση μόνο η αναρχική δια δικτυακή , που ο καθένας εκφράζει τον εαυτό του και μόνον.
 Καλύτερα ναυαγός και ελεύθερος παρά ζωντανός και δούλος και εξαρτημένος .